Tuesday 26 July 2011

untuk awak ..

semuanye da kosong ..
kosong mcm kotak yg layak kene buang ..
tp xpernah xskali dalam pikiran nk buang ..
bukan nak same kan awk dengan kotak tp nk beza kn perasaan sy dkt awk..
awk twu yg kita sebenanye tengah berperang an perasaan seendiri ..
sy xpasty awk tp ia saya..
sedang awk sedang meniti hari ..
saya pulak tetap menanti ..
sampai la saya da jenuh menyepi ..
dan ini warkah yang saya tujukan untuk awk..
sedang kini awk bahagia dan saya gembira ..
dan da sampai masa untuk saya pulak bahagia ..
saya x salah kan awk mahupun menuding jari kat awk ..
awk tetap awk begitu jugk saya ..
dan saya nak awk twu ..
awk yang terbaik yang pernah saya miliki ..
saya menghargai apa yang awk lakukan tok saya .
sentiasa berharap untuk bersama dengan awk dan semoga cinta itu tetap mekar pada yang layak ..
saat2 ni mungkin saya masih x twu sape jodoh saya ..
tidak saya kata awk jodoh saya tp awk yg pernah saya harap jadi jodoh saya ..
sesungguhnye setiap perkara ada hikmah dan saya akan sentiasa menanti di sana ..
bersama dengan doa2 dan harapan ..
sentiasa gembira dan berjuang mengejar kejayaan bersama ..
p/s: sentiasa doakan awk wlaupon saya x pernah nmpak amik twu pasal awk ..
:))

No comments:

Post a Comment