Saturday 31 March 2012

saya mintak maaf ..

saya nak mintak maaf ..

mintak maaf pada semue lelaki yg saya pernah main kt hati ..maaf sbb xpernah jujur dalam setiap hubungan yg dah saya lakukan ..maaf sbb terlalu ego tok mengaku kesalahan ..pada semue lelaki yg saya malukan..maaf sbb xpernah nk jaga aty n perasaan korang..maaf sbb terlalu berfikiran negative kt korang..maaf sbb buat korang menangis pasal saya..saya berdosa..memainkan aty n perasaan insan yg xberdosa..memalukan nama baik korang..menduakan korang selama ni..menjadi punca retak hubungan korang dengan insan berdekatan an korang..saya berdosa tok segalanya..sedang awak jujur dalam hubungan tp saya balas semuenye dgn racun ..maafkn saya..walau beribu maaf sy ucapkan xpernah rasa berdosa itu kurang ..bukan saja dosa pada awak malah Tuhan..Tuhan segala alam..yg mengetahui segalanye ..betapa malunye saya pada dosa2 yg telah saya perlakukan..rasa berdosa hingga xmampu saya maafkan diri sendiri ..maaf..sesungguhnye hanye itu yang mampu saya ucapkan..

P/S:leaving in the dark that never end and hope one day sunshine will come over in my life..

No comments:

Post a Comment