Monday 2 April 2012

birthday Siti Nur Quraisyah and mandy2 .. :P

ini lah watak utama kami~!
kek angry bird ..
wakakaka..
kesukaan cha2 ..
:)



hye syg ..
bwu sekarg dpt update blog ..
huhu..
ingt nk buat semalam tp penat sgt an aktiviti yg penuh..
hahahahaa..
just nk cite ape yg jadi pada 1 April..
bukn pasal April fool ok .!
saya x sambut bende bodoo cm 2..
hehe..
semalam ialah hari ulang tahun my friend dari sekolah rendah sampai la sekolah menengah Siti Nur Quraisyah..
kami beramai2 wt surprise tok cha2 kt Batu12..
plannye memg nk g mandy tp bile ingatkn birthday cha2 so kitowg smbut sekali.. :)
pada mulenye janji pukul10 ..
disebabkan bende ni janji last2 minit so senang la cowg2 nk cancel last2 minit ..
memg menyirap tp xpe la nk wt cm ne coz semue ade kepentingan masing2kn ..
and disebabkan cowg2 cancel so ingt nk cancel la pegi mandy n just jalan2 je..
but pada pukul 12 stgah miera(noramirah azhar)BFF sy msj kate jadi pegi n pegi sape yg ado je..
huhu..
and akan bergerak pada pukul 1 ..
bole cm 2??
saya ade mase setangah jam tok masak...
hehe..
yg mampu saya sediakn mihun goreng n keropok lekor je la ..
huhu ..
yg pegi akhirnye saya,miera,ain,ieka,cha2,farah n taufik(selaku driver ieka)
mase nk berkumpul 2 ade gk macam2 masalah la..
iaitu ex bf ieka kejar kitowg..
ain sari xdpt bwk moto..
cha2 n dayah yg brsiap cm mak datin..
ieka bwk taufik(kitowg tekejut)
nk sorok kek dari cha2..
farah yg xsampai2(akhirnye sampai)
ex bf ieka mengadu kt parent ieka sampai dowg dtg tmpat mandy 2..
sabar je la mase 2 ..
tp walau ape yg berlaku kitowg ttp happy..
n balik 2 hanye saya,miera,dayah n ain saje yg pegi karok ..
huhu..
kt danau kota na keadaan basah2 2 ..
hahaha..
kowg mampu??
haha ..
balik2 2 saya n miera(bedua je lepas 2)
pegi sri gombak tok jahit tepi kain macam net tok akak saya..
coz anak sedara kwn dey kawen hujung mggu ni
mase 2 saya jempe 1 anjing ni ...
comel sgt ..
name dey qubi..
huhu..
dey comel n dgr ckp tuan dey ..
tuan dey kate kt saya klau dey x suke seseowg 2 dey lari tp kt saya dey tenung je ..
comel2 sgt2 tp sy xleh pegang ..
maaf ye qubi ..
:(

walau paper pon saya appy an mereka ..
terima kasih tok segalanye ..
hope kite mampu kumpul lebih ramai dari ni lepas2 ni k ..
loveyoualls~!
:)























happy~!

No comments:

Post a Comment