Monday 9 April 2012

senyuman milikmu ..

andai masih kala ini saya ukirkan senyuman..
ingat la kerana itu sebab mu..
andai masih saya masih bisa ketawa kegembiraan..
ingat lah kerana itu sebabmu..
andai kala ini tangisan saya kedengaran..
ingat la bahawa saya xbermaksud itu sebabmu..
andai kala ini saya xmenoleh kala awak berdekatan..
ingat la saya xingin kamu lihat raut luka hati ini..
andai kala ini senyuman itu hilang bila melihatmu ..
ingat lah hati ini xmampu menipu kamu lagi..
andai kala ini tiada tawa mengiringi dan hanya tangisan hiba menghiyasi..
ingat la luka ini tercalit pedih..



kita memilikinya namun kita tak pernah ingin mengakuinya..
membuatkan satu hari nanti kita akan kehilangannya..


seseorang itu istimewa
bukan dey yang selalu ada di depan mata...
bukan pula dey yang selalu ada disisi kita..
tp dey yang setia dihati..
dan..
yang selalu mengingat kita disetiap doanya ..


p/s:saya bahagia .. terima kasih awk..

No comments:

Post a Comment