Monday 10 October 2011

~COPY & PASTE ~


Gf : kite main satu game nak x

Bf : Game ape ?

Gf : macam ni , Esok awak ta payah contact saya . maksudnya ta payah text call or apa apa yg berkaitan lah . saya pun buat macam tu dekat awak Okey ? kite tengok sape menang
...
Bf : Okey

Esoknya . si bf terpaksa lah tahan rindu dekat gf menenangkan yg ni satu permintaan , si bf cuba kuatkan hati

keesokkan harinya . si bf call si gf . tp x dijwap . so si bf pergi rumah . rmai Orang . dye mula rasa pelik then trus masuk ker rumah . sekujur tubuh terbaring kaku di tnga rumah . dan tubuh tu adalah jasad si gf yg dh meninggal . mak si gf pun bagi surat dekat bf

Surat yg tertulis

sayang , smlm awak dpat hidup sehari tanpa saya . saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya . :') Love You ♥

No comments:

Post a Comment